Pomoc i porady
Pomoc i porady
Porady dla maksymalizacji dochodu w Państwa sklepie
Sposoby maksymalizacji dochodów z Państwa sklepu jest kilka, jednak muszą Państwo zrozumieć iż wyszukiwanie i porównywanie ofert sklepów jest bardzo skuteczną formą promocji sklepu internetowego.
Szacuje się iż 30% wszystkich osób odwiedzających detaliczne sklepy internetowe jest wynikiem wykorzystywania porównań zakupów za pomocą porównywarek cen.
Ilość osób wyszukujących i porównujących oferty sklepów wciąż rośnie. W rzeczywistości mamy 48 % więcej odwiedzających zintegrowane z nami sklepy internetowe niż w poprzednik roku.
Jako sprzedawcy internetowi nie możecie Państwo ignorować tych liczb. Miłośnicy zakupów internetowych korzystających z porównywarek i wyszukiwarek towarów są gotowi do zakupów.
Prognozuje się ciągłe zwiększanie osób zainteresowanych zakupami w sieci, w związku z czym porównywarki będą odgrywać kluczową rolę w przekazywaniu informacji io sklepach internetowych i ich ofercie.
1. Generowanie pliku z ofertą sklepu.
Plik ten należy umieścić na swojej stronie internetowej. Powinien on zawierać podstawowe informacje o produktach w Państwa sklepie internetowym.
Między innymi powinien zawierać: nazwę, markę, model, opis, cenę, link do obrazków i innych danych dotyczących produktu.Im większa jest ilość danych w pliku tym większ jest oferta prezentowana na naszych stronach.
2. Każdy produkt powinien mieć oddzielną stronę w Państwa sklepie.
Wyodrębnienie oddzielnej strony na pojedynczy produkt sprawia iż znacznie łatwiej zarządzać produktami, są one lepiej indeksowane przez wyszukiwarki.
3. Utrzymywanie państwa produktów na oddzielnych
stonach URL
Porównywarki cen sklepów internetowych posiadają mechanizmy
"cache". To ważna informacja gdyż oznacza to iż link
do strony z Państwa produktem może być dostępny nawet po
znacznym okresie czasu, kiedy danego produktu już nie ma u Państwa
w ofercie. Dlatego istotne są prawidłowe linki kierujące do państwa
produktów - niepoprawne linki mogą spowodować utratę
przekierowań i spadek sprzedaży.
Czasami użytkownicy mogą mieć dostęp do przechowywanych stron
w Państwa sklepie internetowym wiele miesięcy po ich wyłączeniu.
Dlatego linki jakie są dostępne u Państwa w sklepie powinny być
prawidłowe.
4. Każda strona z produktem powinna być podlinkowana z innymi produktami u Państwa w sklepie.
Oprócz głównego produktu na który jest przekazywana informacja z naszej porównywarki należy podlinkować pozostałe produkty. Wyszukiwarki internetowe zbierają informacje o wielu stronach w sieci i
w dobrze jest wykonać stronę w taki sposób aby robot wyszukiwarki za indeksował pozostałe produkty w Państwa sklepie.
Robot wyszukiwarki to w rzeczywistości program wyszukiwarki automatycznie zbierający informacje o stronie na której się znalazł oraz linki do innych stron na które natrafił.
Roboty wyszukiwarek nie widzą informacji tak jak człowiek. Programy te po prostu są napisane aby po natrafieniu na link przechodziły na inną stronę
Dlatego tak istotne jest zbudowanie stron w państwa sklepie internetowym tak aby zagwarantować wyszukiwarką internetowym dobre zlokalizowanie Państwa produktów.
5. Użytkownicy muszą mieć możliwość rozpoczęcia sesji z jakiejkolwiek strony w Państwa sklepie.
W przeciwieństwie do wejścia od głównej strony sklepu użytkownicy przechodzący z porównywarek lub wyszukiwarek wejdą do państwa sklepu od strony z produktem. To dlatego iż wyszukiwarki często wskazują na jakąś konkretną rzecz na Państwa stronie i adres do tej strony niekoniecznie będzie głównym adresem Państwa sklepu.
6. Prostota spisu produktów w Państwa sklepie internetowym.
Istotne jest aby odwiedzający nie potrzebowali więcej niż 3 kliknięć aby dostać się do każdego Państwa produktu.
Jeśli przedostawanie się do kolejnych produktów będzie zbyt zawiłe istnieje ryzyko iż klient nie będzie zainteresowany dalszym "klikaniem" i zrezygnuje z zakupu.
Umożliwienie łatwego znalezienia i zakupu zwiększa szanse iż klient wybierze więcej niż jedną pozycję w ofercie sklepu oraz po zakupie ponownie wróci do Państwa sklepu internetowego.
Wszelkie problemy z działaniem oraz Państwa sugestie prosimy zgłaszać na e-mail: biuro @ antycena.pl
Za wszelkie możliwe niedogodności w działaniu serwisu przepraszamy
Zespół AntyCena.pl